Meillä oli varsinainen äiti-lapsi kerhokokoontuminen. Sattumoisin neljällä äidillä oli tytär mukanaan. Elina-tyttöni oli kotona käymässä, ja minä olin kyllä aika onnellinen, kun hän halusi viettää äipän kanssa yhteisen iltapäivän kerhoilun merkeissä.

Pikku Rouvissa olivat siis Elinan ja minun lisäksi Auliina & Mira, Vuokko & Essi, Taina & Susanna, Epe, Tuulia ja Nanna. Nauramisen ja jutustelun lisäksi massailimme pellillisen vaikka mitä. Ja osa taisi jättää paistamisen kotiin. Parempi on käydä ihastelemassa asianomaisten tuotoksia heidän blogeissaan.

1995736.jpg

Minä päätin harjoitella kannujen tekemistä. Sisällä kuulottava valkoinen aine on talkkia, jota käytin apuna muotoillessani puikolla kannuja. Maalaus oli minusta vähän työlästä, koska väripigmenteissä on eroa. Tuo sininen väri levittyi parhaiten. Kannut on maalattu akryyliväreillä, ja päälle olen laittanut vielä lakan. Illalla massailin kotona lisää kannuja, jotka ovat vähän erilaisia ja löytyvät toisesta blogistani. Elinan massailut julkaisen myöhemmin, koska ne eivät ole vielä valmiina.

1995745.jpg

Swapissa oli aiheena astiat. Ja nämä ihanuudet sain Nannalta. Ne sointuvat tosi hienosti sinisiin kannuihin. 

1995683.jpg

Minä tein swappiin Fimosta kuvassa näkyvät astiat. Ne on maalattu akryyliväreillä ja lopuksi vielä lakkasin. Kannu on ehdottomasti parhaiten onnistunut kannuistani. Tein kannun nopeasti, ja jälkeen päin en harmikseni muista, että mitä käytin "pyörityksessä", koska kokeilin sitä useammalla välineellä. Astiat sai arvonnassa Tuulia.