Tänään meitä oli peräti 9 kerhokokoontumisessa. Pikku Rouvissa olivat lisäkseni tänään Outi, Teija, Rauni, Tuulia, Epe, Auliina, Vuokko ja Nanna. Touhuamisen aiheena oli tänään viherkasvit ja kukat. Kerhoswap liittyi taas keittiöön.

Iltapäivä hurahti tosi nopeasti. Osa meistä teki viherkasveja ja osa kukkia. Mukavaa oli taas nähdä, tehdä yhdessä ja tietysti jutella. Taidettiin nauraakin aika paljon, ei ole todellakaan mitään totista porukkaa tämän jutun harrastajat. Kerhomme toimintaan voi käydä tutustumassa Pikku Rouvien omassa blogissa.

1418899.jpg

Saatiin me jotain aikaankin jutustelun lomassa.

1418902.jpg

Minä olen näemmä alkanut keräilemään Teijan ihania pitsejä. Kerhoswapissa minä sain kauniin pitsiliinan ja herkullisia lohenpaloja.

1418906.jpg

Minä olin tehnyt Fimosta perunasäkin ja perunoita. Säkin teossa hyödynsin uutta pastakonettani, joka vaikuttaa hyvin viisaasti toivotulta lahjalta. Perunat pyöräytin nopeasti ja multana käytin, hih...Christian Diorin luomiväriä, vanhaa sellaista. Se on kyllä aika hauskassa uusiokäytössä.

Arvonnassa Outi sai taas vaihteeksi tekemäni jutun.