1105338.jpg

Tässä on Maria Malmströmin  taidokkaasti tekemiä huonekaluja, joita olen tähän asti ihastellut vain hänen blogissaan. Ja nytpä olen näiden ihanuuksien onnellinen omistaja.

1105326.jpg

On näitä vielä lisääkin. Huonekalut eivät tule nykyiseen nukkekotiini. Suunnitelmissa on toinen nukkekoti, joka itseasiassa on jo minulla. Se vaatii vain ihan oman projektinsa.  

1105340.jpg

Nämä huonekalut laitan ilmeisesti nykyisen nukkekotini lastenhuoneeseen.

1105422.jpg

Olen hullaantunut laukkuihin, ja se näyttää siirtyvän myös nukkekotimaailmaani. Nämä kauniit laukut ovat Eija Sirjosen tekemiä.

1162573.jpg

Taru Astikaiselta ostin tämän upean, suorastaan runollisen näköisen kukan.

1105347.jpg

Eeva-Riikka Vehniäinen on taituri. Nyt voin huokaista helpotuksesta, kun perheellä on ruokaa joulupöydässä.

1105433.jpg

Tässä sitä nyt ollaan, minä rikoin lupaukseni. Sen verran pää oli pyörällä markkinoilla, että ostin kuin ostinkin värkit maton ja tyynyn tekoon. Ja se entinen matto on vielä vähän kesken. Voi mua...        Pussukassa on materiaalia ja ohjeet korinpunontaan. Taru Astikaiselta ostin hiukset vaiheessa olevalle nukelleni. Harmi etten saanut hiuksia myös poikanukelle.

1105398.jpg

Kirjat ovat näemmä heikkouteni. Ne ovat kyllä aina hyviä ostoksia. Nämä kirjat oli ihan pakko saada.

1105373.jpg

Joopa joo, en käynyt kuin yhdessä nukkepöydässä ja tämä oli sitten tulos siitä. Tanskalaiset posliininuket olivat niin hellyyttäviä, että ne oli vain ostettava mukaansa. Tekijä on Birgitte Frigast. Kokoa nukeilla on 9 cm.